Tuesday 30 June 2009

Od sada i na baze-podataka.net

Od prije malo više od nedjelju dana, moje tekstove možete pratiti i na www.baze-podataka.net

Radi se o jednom od mojih omiljenih sajtova koji svakodnevno posjećujem gotovo još od njegovog osnivanja, i lično - smatram da se radi o najkvalitetnijem domaćem sajtu na temu baza podataka, zbog čega mi je bila velika čast prihvatiti poziv Dejana Topalovića da budem jedan od autora.

Nažalost, sve se desilo u periodu kada sam jako opterećen obavezama na poslu, pa za sada novih postova od mene nema, već sam samo, na Dejanov predlog, prenio jedan od tekstova sa devtalks.blogspot.com



O sajtu

Ko nije upoznat, baze-podataka.net je blog posvećen temama o bazama podataka , kako sa administratorske tako i sa programerske strane.
Smatram da bi svako ko se bavi pomenutim poslom trebao ovaj sajt sačuvati pod svoje bookmarks-e , jer će sigurno uživati u tekstovima i naučiti nešto novo.



Radujem se našem budućem druženju (i) na baze-podataka.net !

No comments: